Polish Storm

Forum gildii Polish Storm / WoW-One 2.4.3

#1 2013-08-09 23:23:34

Carney

Użytkownik

Punktów :   

T5 Attument Quest Guide

SSC (Serpentshrine Cavern):
- Robicie sobie SP (Slave Pens) mob znajduje się za 2 bossem (Click=Zdjęcie) oznaczony jest kropką. Bierzecie ten quest robicie Nightbane w Kara zbieracie quest item po czym powtarzacie te samą czynność robiąc Gruul's Lair. Po zebraniu 2 quest itemów oddajecie u tego samego moba.
Gratuluje masz SSC attument.

TE (The Eye) znacie raczej jako TK(Tempest Keep):
- Robicie Chain Quest (8 części)/b]
-Horde: The Hand of Gul'dan
- Enraged Spirits of Fire and Earth
- Enraged Spirits of Water
- Enraged Spirits of Air
- Oronok Torn-heart
- I Was A Lot Of Things...
- A Lesson Learned
- The Cipher of Damnation - Truth and History

[b]Teraz robicie 3 nowe chain questy do końca każdy.

(Część 1)
Grom'tor, Son of Oronok
The Cipher of Damnation - Grom'tor's Charge
The Cipher of Damnation - The First Fragment Recovered
(Część 2)
Ar'tor, Son of Oronok
Demonic Crystal Prisons
Lohn'goron, Bow of the Torn-heart
The Cipher of Damnation - Ar'tor's Charge
The Cipher of Damnation - The Second Fragment Recovered
(Część 3)
Borak, Son of Oronok
Of Thistleheads and Eggs...
The Bundle of Bloodthistle
To Catch A Thistlehead
The Shadowmoon Shuffle
What Illidan Wants, Illidan Gets...
The Cipher of Damnation - Borak's Charge
The Cipher of Damnation - The Third Fragment Recovered

Teraz musicie skończyć te 3 party i oddać je do Oronoka. Z tym questem teraz biegniecie do Shatt:
The Cipher of Damnation

Teraz dostaniecie list na maila bierzecie następny quest i gadacie z A'dalem ten zaś daje wam 3 kolejne chainy questy ale tym razem do instancji (wszystko robicie na heroickach)

Heroic Chain Quests:
4 Trials total however only 3 can be accepted at first. They are 3 seperate quest given all at once so you can carry all 3 and complete and run back to turn in all together. The 4th is after the original 3 are completed.
The first 3 are:
Trial of the Naaru: Tenacity (HEROIC MODE) - Arcatraz of Tempest Keep. - Ratujecie gnoma i wraz z nim ubijacie last bosa.
Trial of the Naaru: Strength (HEROIC MODE) - Warlord Kalithresh (Steamvault) & Murmur (Shadow Labyrinth) Ubijacie bosy zbieracie quest itemy.
Trial of the Naaru: Mercy (HEROIC MODE) - Shattered Hand Executioner (Shattered Halls of Hellfire Citadel) Ubijacie last bossa zbieracie quest item.

Wszystko oddajecie u A'dala po czym ten daje wam ostatni quest na "magdę". Ubijacie magdę oddajecie quest.

Trial of the Naaru: Magtheridon (Raid) - Magtheridon

Gratuluje jesteście szczęśliwymi posiadaczami TK attument.

#2 2013-08-22 21:42:16

Udren

Oficer

Punktów :   

Re: T5 Attument Quest Guide

Zauważyłem pewien trick w queście "Enraged Spirits of Fire and Earth" i podobnych. Mianowicie jeśli postawicie totem przed walką z  żywiołakami i w trakcie, tak, aby przed zabiciem moba stały dwa (lub więcej) zaliczy wam 2 (lub więcej ). W ten sposób można 2x szybciej zakończyć questa. Czasami totemy się bugują przy podnoszeniu lootu z moba i potrafi zaliczyć 2x na totem, czytaj, że jesli postawicie przykładowo 4 totemy przy jednym mobie to zaliczy wam 8 Mam nadzieję, że pomogłem

Ostatnio edytowany przez Udren (2013-08-22 21:58:18)

Stopka forum

RSS